Tot a punt pels Premis Gaudí

JOAN POL ALCARAZ// ADRIÀ SOLÉ // CLARA BARNIOL //HELENA MARTÍN.

La novena edició dels Premis Gaudí se celebrarà el proper 29 de gener a l’Auditori del Fòrum i la presentarà Bruno Oro. Algunes de les pel·lícules favorites són “La propera pell”, amb 14 nominacions, i també “Un monstre em ve a veure” i “100 metros”, que compten amb 11 nominacions.

Pel que fa a la categoria de Millor Protagonista Femenina, les nominades són Betsy Túrnez, Emma Suárez, Ruth Llopis i Sílvia Pérez Cruz. Per altra banda, en la categoria de Millor Protagonista Masculí, hi trobem actors com Alain Hernández, Àlex Monner, Eduard Fernándex i Miki Esparbé.

Es poden consultar les nominacions per la resta de categories al web de l’Acadèmia del Cinema Català. L’entrega de premis serà emesa per Televisió de Catalunya.