Merlí torna però a la tele de pago

Movistar+ ja ha estrenat l’spin off de Merlí (TV3), que de moment només la podran veure els usuaris de la plataforma de Telefònica

«Merí Sapere aude» és el nom de la nova entrega d’aquesta sèrie, creada per Hèctor Lozano i que va arribar a fer la volta al món amb Netflix. Pol Rubio (Carlos Cuevas) començarà els seus estudis universitaris a la Facultat de Filosofia amb una altra professora (María Pujalte) que el marcarà. «És una tia canyera, intel·ligent i amb molt caràcter», així va definir Pujalte el seu personatge –María Bolaño– en una entrevista amb Fórmula TV.

Bruno (David Solans) continuarà enganxat al Pol, però en aquest cas tindrà una situació més difícil, després de la mort del seu pare: haurà de viure amb la seva àvia –la Calduch (Ana María Barbany). En el seu cas, estudiarà Història.

És la primera vegada que Movistar+ aposta per produir una sèrie en català en l’àmbit de tota Espanya: «Escriure la sèrie en la seva llengua original és mantenir la seva essència», opina el seu creador, Héctor Lozano.

Apareixeran nous personatges –integrats principalment pels amics de Pol– que faran evolucionar un format que ja va ser un èxit a Catalunya i a la resta del món amb Netflix. Una sèrie que va integrar diferents valors, entre ells la llibertat sexual.