La UPF estrena noves instal·lacions per fomentar el coworking

ONA BOADA i JÚLIA MORESO – La Universitat Pompeu Fabra ha començat el curs inaugurant un gran espai diàfan, que ocupa el lloc d’antigues classes al Campus de Comunicació de Poblenou. Aquest canvi pretén adaptar-se principalment a les necessitats de treball dels estudiants de periodisme, que aquest any rellançaran la capçalera històrica del Diario de Barcelona.

Capçalera de l’històric Diario de Barcelona

Les noves instal·lacions s’inspiren en la tendència del coworking, integrant més la universitat a l’ecosistema del 22@: sales de treball en grup amb televisors on els estudiants poden connectar els mòbils, taules i barres de diàleg obert o sofàs on mantenir converses disteses.

Presentació dels nous espais per part de l’Associació d’alumnes de l’UPF.

El renaixement del Diario de Barcelona sorgirà doncs d’un d’aquests nous espais, el taller integrat, per tal que els estudiants treballin en un ambient real de redacció.

Time lapse per presentar els nous espais de la UPF. CC: Júlia Moreso.