La UPF escalfa motors per la Lliga de Futbol Sala

TANIA ARCHILLA (@taniarse)

Comença la primera jornada de la Lliga Universitària 2018 de Futbol Sala Maculí. A partir de demà dijous 17 de novembre, la comunitat universitària estarà pendent, una temporda més, de l’actualitat esportiva més propera.

DLYNqUcX0AAE74B

Deu equips, representants de deu de les universitats catalanes (Universitat Auntònoma de Barcelona (UAB), Universitat de Barcelona (UB), Universitat de Lleida (UdL), Universitat Internacional de Catalunya (UIC), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Universitat Pompeu Fabra (UPF), Universitat Ramon Llull (URL), Univeristat Rovira i Virgili (URV) i Universitat de Vic (UVic)) s’enfrontaran a una volta en dos grups de cinc equips. En aquesta jornada es classificaran els tres primers equips de cada grup, que s’enfrontaran en la segona ronda. La competició, organitzada per Campionats de Catalunya Universitaris, tindrà lloc de 10 a 13 del matí al Poliesportiu del Parc Esportiu Llobregat (PELL) i el Pavelló Riera, del municipi de Cornellà de Llobregat.

L’any passat, la UB es va fer amb el liderat i va arribar a guanyar el Campionat d’Espanya Universitari. Tanmateix, l’equip de la UPF es veu fort aquesta temporada. El Gerard Solé, un dels seus últims fitxatges i jugador del Club Esportiu DMS Sarrià, es planteja el campionat amb optimisme: “aquest any estem bastant bé perquè tots els de l’equip estan jugant a les categories altes de futbol sala”, afirma. Tot i que no sap si demà podrà jugar per unes molèsties al turmell, confia plenament en la plantilla que conformen els seus companys. De fet, tenen jugadors destacats a nivell nacional dins de la categoria Juvenil, com el Sergi Trillas, jugador del Club Esportiu Bosco Rocafort o el porter del Futbol Sala Marfil Santa Coloma.

Aquesta temporada es preveu renyida però haurem d’esperar fins a la final per veure qui s’enfronta en la lluita per la victòria. Perquè no se’ns escapi cap detall de la classificació podem consultar la pàgina web d’Esport Universitari i el twitter oficial d’esports UPF.