La Festa del Cinema atreu un 6% més d’espectadors

ARES BIESCAS RUE (@aresBiescas)

La Festa del Cinema es va acabar ahir amb un recompte final d’espectadors d’un 6% més que en el mateix període de l’any passat, segons ha informat el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport en un comunicat. La iniciativa, que abarateix les entrades de cinema a 2,99 euros durant tres dies, va haver de competir amb el partit de champions.

Organitzada per la Federació de Distribuïdors Cinematogràfics (FEDICINE), la Federació de Cinemes d’Espanya (FECE) i l’Institut de la Cinematografia i de les Arts Audiovisuals (ICAA), la Festa del Cinema d’enguany ha posat el focus en els més joves amb l’objectiu d’animar-los a veure les pel·lícules també en pantalla gran. En línia amb aquest objectiu, l’organització va impulsar durant la setmana passada diverses iniciatives destinades al públic més jove, com una trobada d’estudiants de secundària i actors i directors com Álex de l’Església, Eduardo Noriega, Antonio Resines i Carlos Santos, entre d’altres.