La comunitat educativa considera que educar i ensenyar no són sinònims però es complementen

El Cetrencada nº37, publicat a El Punt-Avui, ve carregat de continguts interessants! Hi trobareu el reportatge “El debat de formar o explicar”, que aborda la diferència entre els conceptes educar i ensenyar. La secció “Superdotats, els alumnes invisibles” està dedicat a explicar els reptes que es troben els superdotats un cop s’inicien a la universitat, així com els tipus de superdotats que existeixen. També hi podreu llegir l’entrevista amb Paula Ezkerra, consellera del districte de Ciutat Vella per la CUP, dedicada a l’activisme en defensa dels drets de les treballadores sexuals. L’humorista i monologuista Andreu Casanova ens explica la seva trajectòria professional.