Informatiu 27 d’octubre de 2015

L’informatiu del 27 d’octubre de 2015 ens acosta a l’Ajuntament d’Argentona, que té un dels consistoris més joves de Catalunya. El passat assembleari dels seus regidors el converteix en un exemple de la nova manera de fer política. A continuació, s’explica com els estudiants i professors de de l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Barcelona es manifesten contra la reforma estructural imposada des del rectorat de la universitat. A la secció de cultura, els redactors de Cetrencada entrevisten Carlos Cuevas, actor de la sèrie Merlí de TV3, i ens expliquen en que consisteix la campanya ‘Escena 25’. En esports s’explica la creació d’una lliga femenina de futbol professional, que coincideix amb l’augment de nenes que cada any comencen a jugar a futbol.