Informatiu 23 de febrer de 2016

En aquest informatiu de la televisió de la UPF tractem diversos temes: les commemoracions a Muriel Casals, les vagues de metro i d’autobus, la vaga d’estudiants en protesta pel 3+2, la proposta de canvi de nom de la Plaça Lluchmajor, el procés d’investidura a Espanya, la cursa per la presidència a Estats Units, el Mobile World Congress, la tendència a la baixa de les borses mundials, el recull fotografic titulat «El barri perdut», la presentació del primer nit bus elèctric, la preparació de l’atletisme català pel campionat d’Espanya, l’eliminació del Barça de bàsquet de la Copa del Rei, i la victòria del Barça de futbol contra l’Sporting de Gijón. També, com sempre, us oferim el Temps i el Trànsit.