Informatiu 14 de octubre de 2016

La Pompeu és una olla universitària d’ebullició constant. Els alumnes de la Çetrencada hem volgut reflectir aquesta realitat. Aquest nou curs, és any de novetats i les bombolles rodolen des del deute que va contreure la UPF per construir Poblenou i encara pesa sobre la Universitat, fins a la Campanya de la Biblioteca per protegir el silenci i la netedat. Hem descobert perquè el programa Erasmus té tant d’èxit i que la Pompeu ja ha acollit al primer refugiat de Síria. També expliquem que estudiants i ciutadans compromesos tenen una cita a la Pompeu per resoldre les diferències de gènere a Wikipedia. A l’informatiu hem indagat sobre els conflictes de la Universitat, com les dificultats que pateixen els que cursen un Doble Grau. En canvi, els esportistes d’elit estan satisfets del tracte que reben per combinar l’esport amb l’estudi. Això no para de bullir!