Informatiu 13 d’octubre de 2015

L’informatiu del 13 d’octubre de 2015 aborda la qüestió dels refugiats. La majoria dels demandants d’asil a la ciutat de Barcelona arriben de les zones en conflicte d’Ucraïna, uns fugint de la guerra i els altres per evitar anar-hi. A continuació, es tracta com Internet ha permès que s’incrementi el número de joves que s’animen a donar sang. De fet, un terç de la població entre 18 i 35 anys ja n’ha donat algun cop a la vida. L’informatiu també aprofundeix en la realitat del col•lectiu top manta. Després d’un estiu convuls entre manters, Guàrdia Urbana i Ajuntament de Barcelona, la situació sembla calmar-se. El col·lectiu top manta busca crear una cooperativa autogestionada. En esports, es tracta l’esport a l’espai públic i com l’Ajuntament de Barcelona ha habilitat noves instal·lacions i circuits per fer esport al carrer. Els redactors de Cetrencada també han entrevistat Clara Ayats, estudiant de la Universitat de Barcelona que ha estat campiona del món de ball esportiu en tres ocasions.