Escurçant distàncies amb el tercer món

Un grup de voluntaris va viatjar al Senegal el novembre passat amb l’objectiu de veure de primera mà els projectes que les Jornades del Futbol Solidari de Mataró ha realitzat al país africà.

Les Jornades del Futbol Solidari (JFS), impulsades pel Grup d’Esplai l’Erol, ja fa més de vint anys que col·laboren amb l’Associació d’Amics de l’Escola Pia del Senegal (AAEPS) i la Fundació Educació Solidària (FES) per a aconseguir fons econòmics que els permetin realitzar projectes a l’Escola Pia del Senegal. Aquests han inclòs la reforma de la Granja Escola de M’lomp, la rehabilitació d’una casa d’acollida de Sokone, la renovació del mobiliari del Centre d’Estudiants de Toubakouta i la construcció d’un centre social i comunitari de Kabrousse, entre d’altres. Aquest any, les JFS seran el cap de setmana del 17 i 18 de desembre i el projecte anirà destinat a l’equipament de les aules de l’Escola de Thiaroye.

Descarrega el fotoreportatge en PDF