Entre grans i futurs dissenyadors

La 080 Barcelona acull cada any 10 escoles de disseny amb l’objectiu de ser una oportunitat pels potencials dissenyadors

Per Elena Garrido i Maria Rovira

Les setmanes de la moda o Fashion Week són esdeveniments semi anuals que se celebren a les capitals més importants del món de la moda. Es tracta d’uns dies en què els dissenyadors exposen les seves creacions per la temporada tardor-hivern o primavera-estiu.

Fa poc que el recinte modernista de Sant Pau va acollir l’edició d’hivern de la setmana de moda de Barcelona: la 080 Fashion. En aquesta, van haver dissenys molt valiosos com els que veureu a continuació. Voleu convertir-vos en jurats de moda per una estona? Som-hi!

Tal com hem vist, el talent dels alumnes es fa el seu espai dins els grans dissenyadors, i així ho han mostrat alguns d’ells a la 080 Barcelona. A continuació, fem una anàlisi de la seva posició dins de l’esdeveniment i, a més a més, fem una repassada a la darrera edició.

Entre grans i futurs dissenyadors