El Gran Dictat abaixa la persiana

ARIADNA PASCUAL (@ariadnapascualb), ALBERT PRAT (@albertpratviver), MARTÍ RODRÍGUEZ (@marti_rodri7) i CLARA PÀMIES (@clarapamies96)

El presentador del Gran Dictat de TV3 i guionista de La Competència de RAC1, Òscar Dalmau, ha explicat en declaracions a Cetrencada el perquè del final del programa dels vespres a la televisió catalana. La disminució de l’audiència ha estat el motiu principal del final del Gran Dictat, que abaixarà la persiana a finals d’any. Malgrat això, ha fet broma dient que ‘s’han acabat les paraules del diccionari’.

Després de repassar la seva trajectòria professionals als mitjans, ha dit que no sap si tornarà a la televisió catalana. En paraules seves: ‘la ràdio és la meva dona i la televisió la meva amant’.