El campus UPF Poblenou celebra els 10 anys d’obertura

El passat mes de gener es van complir 10 anys de l’inici d’activitats al Campus Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra. Aquesta setmana s’hi duen a terme diverses activitat per commemorar l’efemèride. A més, els alumnes han pogut gaudir d’una festa musical durant la tarda i nit de dimecres.

Situat al número 138 del Carrer Roc Boronat, al Campus Poblenou de la UPF s’imparteixen carreres de diversos àmbits com som la comunicació, l’enginyeria o la traducció, entre d’altres. La ubicació del centre és clau, ja que està situat en el districte 22@, el barri barceloní on s’hi concentren la majoria d’empreses en auge de tecnologia, investigació i comunicació.

El Campus Poblenou, ple a vessar druant la festa pels estudiants

El Campus Poblenou, ple a vessar durant la festa pels estudiants

Des de la direcció de la Universitat Pompeu Fabra s’ha volgut commemorar la dècada de funcionament amb activitats diverses dins el Campus. Algunes d’elles, de caire tradicional. Per exemple, un concurs de fotografia, un programa de ràdio especial o una exposició de fotos i vídeos antics en l’edifici que, antigament, era una fàbrica tèxtil.

Altres, però, són més innovadores. L’activitat que més ha cridat l’atenció és una gimcana per la Biblioteca del Campus Poblenou durant tota la setmana. A través d’un joc de pistes pels seus racons, els participants han d’aconseguir formular una frase final i enviar-la per Twitter. Qui la aconsegueixi en primer lloc, guanya un premi.