Amazon busca militars per fer de directors d’àrea a Barcelona

Anglès fluid, espanyol i tenir títol universitari són els tres requisits principals

«A causa del creixement mantingut de l’empresa, necessitem líders dinàmics i forts», explica Amazon a l’anunci de feina. Estan buscant militars en actiu o retirats que tinguin capacitat per liderar equips de 80 a 100 treballadors –però que en alguns casos podran arribar fins a 200 en temporada alta.

La companyia vol oferir «les mateixes oportunitats per a tothom» i és per això que les places oferides també són per a aquells militars discapacitats o ferits a les missions. Del que es tracta és que puguin aprofitar les habilitats desenvolupades a l’exèrcit per fer créixer el negoci significativament, segons expliquen.

Altres requisits que s’exigeixen és tenir títol universitari o equivalent, parlar anglès de manera fluida i manegar l’idioma espanyol. Amazon valorarà també l’experiència prèvia en el sector de la logística o si es tenen coneixements previs.

De militar a ‘caçatalents’

El militar Sean Kelley va passar de l’exèrcit a ajudar a l’empresa Amazon a contractar veterans per formar part del seu equip. Amazon es va comprometre a contractar a 25.000 militars i parelles. L’empresa també ofereix la possibilitat de treballar des de casa.

Vídeo promocional d’Amazon, en què expliquen les oportunitats de treballar virtualment des de casa

I així és com una d’aquestes places ha arribat també a Espanya. Amazon forma part del programa ‘Hiring Our Heroes‘ (Contractant els nostres herois), que facilita la integració dels veterans a l’empresa privada.

Una oportunitat per sortir del front

El programa ‘Hiring Our Heroes‘ (Contractant els nostres herois) està integrat per un seguit d’empreses que col·laboren amb l’exèrcit, contractant els militars i les seves parelles. Algunes empreses nord-americanes importants en formen part dels seus membres permanents, com FedEx o Boeing, i d’altres són amigues d’aquest, com Facebook o PayPal –d’entre altres.

Aquest és un programa posat en marxa per la Fundació de la Cambra del Comerç nord-americana.