Ajornat el debat electoral del 10N a causa de la vaga

deba-t.org ha suspès el debat electoral previst per dimarts 29 al Campus de la Ciutadella: la nova data provisional és el 5 de novembre

L’associació universitària deba-t.org ha anunciat que cancel·la el debat electoral previst per dimarts 29 i que s’anava a celebrar a l’auditori del Campus Ciutadella de la Pompeu Fabra. La nova data que proposen des de l’associació universitària és el 5 de novembre, encara que tot depèn del transcurs de les mobilitzacions. La vaga indefinida anunciada per Assemblea Ciutadella i que començarà just el dia en què estava programat el debat és la causa de la suspensió d’aquest: «el debat electoral per les eleccions del 10 de novembre no es podrà realitzar demà a causa de la convocatòria de vaga», afirmen en el comunicat, penjat a Instagram.

Comunicat de deba-t.org publicat a Instagram Stories.

L’organització estudiantil deba-t.org havia contactat ja amb tots els partits polítics i havia confirmat l’assistència d’Aina Vidal (En Comú Podem), Mercè Perea (PSC), Laura Borràs (JxCat) i Manu Reyes (PP). Ara, des de l’organització confirmen que hauran de contactar una altra vegada amb tots els partits i cercar una data que vagi bé a tothom. «Durant els pròxims dies anunciarem tota la informació sobre candidats assistents», diuen en el comunicat.

Vaga indefinida

Assemblea Ciutadella ha convocat la vaga indefinida per demanar «l’opció d’escollir avaluació única», una decisió que han proposat altres universitats, com la UB o la UdG, per tal d’afavorir la mobilització dels estudiants. També demanen la cancel·lació de l’activitat lectiva i el posicionament de la Universitat Pompeu Fabra «a favor de l’autodeterminació» i en contra de «la repressió».